Reklamation

Transportskadad produkt

Samtliga reklamationer görs via formulär nedan.

Produkten får ej användas eller monteras för anses då vara godkänd. Produkten får inte heller flyttas från leveransadressen.

Produkter som hämtas på terminal ska kontrolleras noga innan hämtning sker, om godset/emballaget är skadat anmäl direkt till Schenker och hämta ej ut godset!


Gällande transportskadad produkt:

Anmäl en transportskadad produkt via detta formulär inom 5 vardagar efter att du fått din leverans. Är det en synlig transportskada, emballaget är skadat eller tillknycklat, ska skadan dokumenteras till chauffören i samband med leverans och bilder ska tas innan emballaget öppnas.  Annars går produkten ej att reklamera.

Produkten får ej användas eller monteras för anses då vara godkänd. Produkten får ej heller flyttas från leveransadressen.

Produkter som hämtas på terminal ska kontrolleras noga innan hämtning sker, om godset/emballaget är skadat anmäl direkt till Schenker och hämta ej ut godset!


Vi kommer att kontakta dig snarast möjligt efter att din anmälan är gjord!

JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.